Умови обслуговування

Будь-які товари, пропоновані до продажу на сайті https://www.limonka.com.ua можуть бути придбані на умовах, наведених нижче. Оформляючи замовлення на покупку товарів на сайті https://www.limonka.com.ua, Ви підтверджуєте згоду з умовами продажу і доставки товарів нашого сайту.

Для придбання товарів, пропонованих до продажу магазином Limonka, необхідно оформити замовлення на сайті - внизу кожного товару є мітка з наявними на складі розміром і кольором.

Підтвердженням успішного оформлення замовлення на сайті є повідомлення електронної пошти з копією замовлення, яке в разі успішного завершення оформлення замовлення відправляється на e-mail скриньку покупця, зазначений в реєстраційних даних при реєстрації на сайті.

Обробка замовлення, доставка і оплата товару.

Обробка замовлення займає 1-2 робочих днів. Зазначені терміни можуть бути витримані тільки в тому випадку, якщо при реєстрації і оформленні замовлення Ви вказали всі дані, необхідні для відправки Вашого замовлення, в іншому випадку термін обробки замовлення може бути збільшений на час, необхідний для уточнення даних.

Відправка замовлення відбувається після узгодження з Вами всіх деталей по телефону  або вайбер або на електронну скриньку. Відправлення здійснюється зі складу, який розташований в м Київ.


ДОСТАВКА

Доставка моделей  проводиться на вибір транспортними компаніями "Нова пошта" або "Укрпошта за тарифами даних перевізників за рахунок одержувача. Якщо Ви хочете оплатити замовлення на Новій пошті при отриманні, то за грошовий переказ (накладений платіж ) оплачує так само покупець за тарифами Нової пошти. Укрпоштою не відправляти замовлення післяплатою) 

ОПЛАТА

Оплата здійснюється декількома варіантами на Ваш вибір:

- 100% передоплата на наш розрахунковий рахунок. Оплату Вашого замовлення очікуємо протягом 2-х робочих днів від дати отримання Вами реквізитів на оплату. Після закінчення цього терміну бронь з замовлення знімається автоматично. 

- післяплатою через Нову пошту. Вартість зворотного переказу грошей за товар, що купується також оплачує замовник відповідно до тарифів Нової пошти. Післяплатою Укрпошти товар не відправляємо. 


ПОВЕРНЕННЯ АБО ОБМІН

Якщо Вам не підійшов розмір, якщо не підійшла або не сподобалася модель, колір або щось ще, Ви можете повернути товар і отримати гроші назад! Але, як показує практика, якщо підійти серйозно до вибору моделі і розміру, то ніяких проблем виникнути не повинно! Адже наші менеджери допоможуть підібрати Вам розмір, якщо потрібно - можуть надати виміри обраного Вами товару, крім того не забувайте орієнтуватися на розмірну сітку виробників, яка представлена ​​на нашому сайті.

Якщо ж Ви, все таки, вирішили повернути товар, то:

Повернення товару здійснюється за бажанням покупця відповідно до чинного законодавства України в терміни, передбачені Законом "Про захист прав споживачів" (на сьогодні це 14 днів з моменту оплати, не враховуючи день купівлі).

Повернення товару належної якості провадиться за таких умов:

1. Товар, який Ви хочете повернути, необхідно відправити "Новою поштою" звичайною посилкою в г. Киев. Точну адреса, на яку необхідно надіслати посилку, перед відправкою уточніть, надіславши запит у вільній формі на вайбер 097 3191260 або пошту limonka.shop@gmail.com або Limonka@i.ua Відповідь Вам буде відправлений протягом робочого дня, де, крім точної адреси, буде вказано перелік необхідної інформації і документів, яку потрібно буде також вкласти в посилку з товаром, який повертається або можете одразу скачати заяву на повернення за посиланням - https://limonka.com.ua/privacy 

2. Відправлення посилки з поверненням здійснюється за Ваш рахунок (тобто вартість пересилки оплачує покупець). Посилки, відправлені без оплати за доставку або на інший від зазначеного менеджером адресу, не будуть забрані.

3. Зверніть увагу ще раз: відправка посилки з поверненням здійснюється "Новою поштою" звичайною посилкою, без післяплати.

4. Якщо повертається одиниця товару не має слідів використання, прання, не має пошкоджень і забруднень і повернута в фабричній упаковці з збереженням всіх бирок і ярликів - в цьому випадку вона має бути повернуто або обміну. Товар на заміну відправляється в перебігу двох робочих днів з дати отримання посилки.

5. У разі повернення товару, якщо товар відповідає умовам п.4 і підлягає поверненню, кошти покупцю будуть повернуті шляхом грошового переказу на Ваш банківський рахунок у формате IBAN. Грошові кошти повертаються протягом двох робочих днів з дати отримання посилки.

 *** Повернення і обмін здійснюється для всіх категорій товару, крім категорії РОЗПРОДАЖ (УЦІНКА).


ОСОБЛИВІ ВИПАДКИ:

На розсуд адміністрації магазину доступ до сайту і формування замовлень може бути заблокований:

- покупцям, які не забирають замовлення, надіслані післяплатою;

- покупцям, які відмовляються від замовлення при кур'єрській доставці після підтвердження зустрічі з кур'єром.

Якщо у Вас залишилися питання після прочитаного вище, з радістю відповімо Вам по телефону або поштою.


електронна пошта:

Limonka@i.ua

Limonka.shop@gmail.com


телефони:

Kyivstar 097-319-12-60,

Vodafon 095-909-808-3,

Life 093-059-24-51

***

Viber 0973191260

Skype Anna Limonka


Підписуйтесь на нашу сторінку на фейсбуці та інстаграм і будете проінформовані першими про наші новинки

https://www.facebook.com/limonka.shop https://www.instagram.com/limonka.shop/ 

Товарів на складі:
Немає в наявності