Умови обслуговування

Будь-які товари, пропоновані до продажу на сайті https://www.limonka.com.ua можуть бути придбані на умовах, наведених нижче. Оформляючи замовлення на покупку товарів на сайті https://www.limonka.com.ua, Ви підтверджуєте згоду з умовами продажу і доставки товарів нашого сайту.

Для придбання товарів, пропонованих до продажу магазином Limonka, необхідно оформити замовлення на сайті - внизу кожного товару є мітка з наявними на складі розміром і кольором.

Підтвердженням успішного оформлення замовлення на сайті є повідомлення електронної пошти з копією замовлення, яке в разі успішного завершення оформлення замовлення відправляється на e-mail скриньку покупця, зазначений в реєстраційних даних при реєстрації на сайті.

Обробка замовлення, доставка і оплата товару.

Обробка замовлення займає 1-2 робочих днів. Зазначені терміни можуть бути витримані тільки в тому випадку, якщо при реєстрації і оформленні замовлення Ви вказали всі дані, необхідні для відправки Вашого замовлення, в іншому випадку термін обробки замовлення може бути збільшений на час, необхідний для уточнення даних.

Якщо Ви обрали моделі з категорії "Під замовлення", то після Вашого замовлення наш менеджер відправить запит виробнику і як тільки буде знати інформацію про можливості викупу даної моделі, зв'яжеться з Вами по телефону або електронної пошти і повідомить Вас про можливість викупу . Моделі, які обираються з категорії під замовлення НЕ відправляються післяплатою, а викуповуються ТІЛЬКИ по передоплаті. Тут ми виступаємо тільки в якості посередника.

Відправка замовлення відбувається після узгодження з Вами всіх деталей по телефону або на електронну скриньку. Відправлення здійснюється зі складу, який розташований в м Київ.


ДОСТАВКА

Доставка моделей з наявності магазину проводиться на вибір транспортними компаніями "Нова пошта" або "Укрпошта за тарифами даних перевізників за рахунок одержувача. Якщо Ви хочете оплатити замовлення на Новій пошті при отриманні Укрпоштою не відправляти замовлення післяплатою), то за грошовий переказ (накладений платіж ) оплачує так само покупець за тарифами Нової пошти (2% від вартості замовлення + 20 грн.)

Після відправки Вашого замовлення на Ваш мобільний номер, вказаний в реєстраційних даних, буде відправлена ​​SMS з номером декларації Нової Пошти (необхідний для отримання посилки) або на поштову скриньку клієнта, або ж з номером відправлення Укрпошти (номер посилки, використовується для відстеження місцезнаходження посилки при допомоги сайту Укрпошти).

В середньому термін доставки "Новою Поштою" становить 1-3 дні.

Отримати замовлення можна на складі "Нової Пошти", всі деталі можна відстежити на сайті цієї транспортної компанії - https://www.novaposhta.ua/

 Для доставки "Укрпоштою", при оформленні замовлення на сторінці вибору способу доставки необхідно буде вибрати спосіб доставки "Укрпоштою". Доставка підприємством "Укрпошта" проводиться в будь-який населений пункт України. В середньому термін доставки "Укрпоштою" становить 2 - 8 днів, отримати замовлення можна у Вашому поштовому відділенні.

Так само своє замовлення Ви можете забрати самостійно у нас в офісі, погодивши час свого приїзду з нашим менеджером.

ОПЛАТА

Оплата здійснюється декількома варіантами на Ваш вибір:

- передоплата на наш розрахунковий рахунок або картку Приватбанку;

- післяплатою через Нову пошту. Вартість зворотного переказу грошей за товар, що купується також оплачує замовник відповідно до тарифів Нової пошти (2% від вартості замовлення + 20 грн.). Післяплатою Укрпошти товар не відправляємо; АЛЕ, останнім часом дуже почастішали випадки несумлінності покупців, тому змушені брати передоплату в розмірі 100 грн. в разі оплати всього замовлення при отриманні. Якщо Ви не забираєте замовлення або не приходити зовсім за ним, передоплата НЕ ПОВЕРТАЄТЬСЯ

- готівкою при особистій покупці в офісі.

Оплату Вашого замовлення очікуємо протягом 2-х робочих днів від дати отримання Вами реквізитів на оплату. Після закінчення цього терміну бронь з замовлення знімається автоматично. Це стосується роботи з товарами з наявності магазину. Товари під замовлення оплачуються тільки по передоплаті і не можуть бути відправлені післяплатою.


ПОВЕРНЕННЯ АБО ОБМІН

Якщо Вам не підійшов розмір, якщо не підійшла або не сподобалася модель, колір або щось ще, Ви можете повернути товар і отримати гроші назад! Але, як показує практика, якщо підійти серйозно до вибору моделі і розміру, то ніяких проблем виникнути не повинно! Адже наші менеджери допоможуть підібрати Вам розмір, якщо потрібно - можуть надати виміри обраного Вами товару, крім того не забувайте орієнтуватися на розмірну сітку виробників, яка представлена ​​на нашому сайті.

Якщо ж Ви, все таки, вирішили повернути товар, то:

Повернення товару здійснюється за бажанням покупця відповідно до чинного законодавства України в терміни, передбачені Законом "Про захист прав споживачів" (на сьогодні це 14 днів з моменту оплати, не враховуючи день купівлі).

Повернення товару належної якості провадиться за таких умов:

1. Товар, який Ви хочете повернути, необхідно відправити "Новою поштою" звичайною посилкою в г. Киев. Точна адреса, на яку необхідно надіслати посилку, перед відправкою уточніть, надіславши запит у вільній формі на ящик limonka.shop@gmail.com або Limonka@i.ua Відповідь Вам буде відправлений протягом робочого дня, де, крім точної адреси, буде вказано перелік необхідної інформації і документів, яку потрібно буде також вкласти в посилку з товаром, який повертається.

2. Відправлення посилки з поверненням здійснюється за Ваш рахунок (тобто вартість пересилки оплачує покупець). Посилки, відправлені без оплати за доставку або на інший від зазначеного менеджером адресу, не будуть забрані.

3. Зверніть увагу ще раз: відправка посилки з поверненням здійснюється "Новою поштою" звичайною посилкою, без післяплати.

4. Якщо повертається одиниця товару не має слідів використання, прання, не має пошкоджень і забруднень і повернута в фабричній упаковці з збереженням всіх бирок і ярликів - в цьому випадку вона має бути повернуто або обміну. Товар на заміну відправляється в перебігу двох робочих днів з дати отримання посилки.

5. У разі повернення товару, якщо товар відповідає умовам п.4 і підлягає поверненню, кошти покупцю будуть повернуті шляхом грошового переказу на картку Приватбанку або іншого банку або переказом за допомогою Нової пошти або готівкою у нас в офісі. Грошові кошти повертаються протягом двох робочих днів з дати отримання посилки.


 *** Повернення і обмін здійснюється для всіх категорій товару, крім категорії ТОВАРИ НА ЗАМОВЛЕННЯ і РОЗПРОДАЖ (УЦІНКА). На моделі з розділу «Під замовлення» обмін здійснити не можливо, так як ці моделі привозяться спеціально під Ваше замовлення.


ОСОБЛИВІ ВИПАДКИ:

На розсуд адміністрації магазину доступ до сайту і формування замовлень може бути заблокований:

- покупцям, що не викуповують товари під замовлення;

- покупцям, які не забирають замовлення, надіслані післяплатою;

- покупцям, які відмовляються від замовлення при кур'єрській доставці після підтвердження зустрічі з кур'єром.

Якщо у Вас залишилися питання після прочитаного вище, з радістю відповімо Вам по телефону або поштою.


електронна пошта:

Limonka@i.ua

Limonka.shop@gmail.com


телефони:

Kyivstar 097-319-12-60,

Vodafon 095-909-808-3,

Life 093-059-24-51

***

Viber 0973191260

Skype Anna Limonka


Підписуйтесь на нашу сторінку на фейсбуці та інстаграм і будете проінформовані першими про наші новинки

https://www.facebook.com/limonka.shop https://www.instagram.com/limonka.shop/ 

Товарів на складі:
Немає в наявності