Повернення і обмін

ПОВЕРНЕННЯ АБО ОБМІН

Якщо Вам не підійшов розмір, якщо не підійшла або не сподобалася модель, колір або щось ще, Ви можете повернути товар і отримати гроші назад! Але, як показує практика, якщо підійти серйозно до вибору моделі і розміру, то ніяких проблем виникнути не повинно! Адже наші менеджери допоможуть підібрати Вам розмір, якщо потрібно - можуть надати виміри обраного Вами товару, крім того не забувайте орієнтуватися на розмірну сітку виробників, яка представлена ​​на нашому сайті (на кожній сторінці замовлення в правому верхньому кутку темно-сіра плашка).


Якщо ж Ви, все таки, вирішили повернути або обміняти товар, то:


Повернення товару здійснюється за бажанням покупця відповідно до чинного законодавства України в терміни, передбачені Законом "Про захист прав споживачів" (на сьогодні 14 днів з моменту замовлення).

Повернення товару належної якості (збережена етикетка, товарний вигляд, чохол, не має стороннього запаху) проводиться при таких умовах:

1. Необхідно написати заяву на повернення / обмін товару (бланки заяв прикріплені внизу цієї сторінки), доповнюючи заяви усіма документами, які вказані відповідно Вашому випадку бланку заяви і вкласти в посилку з товаром, який Ви хочете повернути / обміняти (при поверненні товару згідно ст. 9 Закону про захист прав споживачів слід надати документ, що встановлює особу покупця, який повертає товар, наприклад паспорт або водійське посвідчення). Звертаємо Вашу увагу, що заява надається від імені особи, яка сплачувала за товар і гроші повертаються саме платнику, а не отримувачу (якщо це різні особи)

2. Товар, який Ви хочете повернути, необхідно відправити "Новою поштою" звичайною посилкою. Точну адресу, на яку необхідно надіслати посилку, перед відправкою уточніть, надіславши запит у вільній формі на вайбер 097 3191260 або пошту limonka.shop@gmail.com . Відповідь Вам буде відправлена протягом робочого дня.

3. Відправлення посилки з поверненням / обміном здійснюється за Ваш рахунок (тобто вартість пересилки оплачує покупець). Посилки, відправлені без оплати за доставку або на інший від зазначеного менеджером адресу, не будуть забрані.

4. Зверніть увагу ще раз: відправка посилки з поверненням здійснюється "Новою поштою" звичайною посилкою, без післяплати.

5. Якщо повертається одиниця товару не має слідів використання, прання, не має пошкоджень і забруднень і повернута в заводській упаковці зі збереженням всіх бирок і ярликів - в цьому випадку товар підлягає обміну або поверненню. Товар на заміну відправляється протягом двох робочих днів з дати отримання посилки.

6. У разі повернення товару, якщо товар відповідає умовам п.4 і підлягає поверненню, кошти покупцю будуть повернуті шляхом грошового переказу на Ваш банківський рахунок (у форматі IBAN)  


Якщо у Вас залишилися питання, уточнюйте відповіді у наших менеджерів.


Скачать заявление на возврат товара

Скачать заявление на обмен товара

Товарів на складі:
Немає в наявності